Het lijkt er op dat u deze website in privé-modus bekijkt. Hierdoor kunnen bepaalde functionaliteiten niet juist werken. Om te kunnen boeken bezoekt u de website in de normale modus.

contact met Maaspoort

contact met Maaspoort wij bewaren je gegevens zorgvuldig

contact met Maaspoort

Iedere dag staat een heel team van Maaspoort klaar om te helpen, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of je te helpen bij het kopen van tickets. Onze theaterkassa kun je via verschillende kanalen bereiken waaronder via de telefoon, e-mail, social media en via de balie in Maaspoort.

Zodra je telefonisch contact met ons opneemt, omdat je bijvoorbeeld een vraag of klacht hebt, nemen we het gesprek mogelijk op. Dit doen we zodat we de vraag of klacht als voorbeeld kunnen gebruiken tijdens (interne) trainingen. Op deze manier kan je vraag of klacht bijdragen aan het verbeteren van onze klantenservice. Deze informatie bewaren we hiervoor zes maanden.

Als je een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal gegevens nodig. Denk hierbij aan je naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om je vraag of klacht in behandeling te nemen. We gebruiken deze informatie ook om je op de hoogte te houden van je vraag of klacht. Nadat je vraag of klacht is afgehandeld bewaren we de informatie nog vijf jaar. Zo kunnen we je beter van dienst zijn als je ons later toch nog nodig blijkt te hebben.

De informatie die bij ons binnenkomt, wordt bovendien geanalyseerd, om inzicht te krijgen in de aard van de vragen en klachten en het proces eromheen.

Inschrijfformulier schoolvoorstelling


Inloggen

Nog geen account?