Vier manieren hoe je AI kunt gebruiken tijdens vergaderingen
Valkuilen bij het zoeken van een vergaderlocatie #1
Een beter klimaat en een duurzame wereld
Verbeter je vergaderingen
Een inclusief welkom bij Maaspoort
Eventtrends van 2023
Blink uit met je congrestival!
Even denken…
Als vorige jaren zijn wij als niet bestaand gezelschap De Zeve Hemele zeer tevreden over de soepele samenwerking met (medewerkers, technici van) de Theater De Maaspoort. Een minpuntje betreft het niet op plaats / stoel kunnen reserveren in de Piet Kingmazaal. Wenselijk zou zijn dat ook in deze zaal bij aanvang van de pauze een voorgordijn dichtgeschoven kan worden, zodat gedurende de pauze 'changeren zonder inkijk' mogelijk wordt.
We kregen de unieke kans om onze kick-off van het nieuwe jaar te doen in de artiestenlounge van de Maaspoort. Tof om hier eens geweest te zijn! Ruimte was helaas wel (te) rumoerig op sommige momenten door geluid vanaf het podium, wat de presentatie verstoorde. Voor dat laatste is de ruimte dan ook niet bedoeld. Hospitality was verder super. Aansluitend lekker gegeten, was goed. Voor de 9+ had er aan tafel gecommuniceerd kunnen worden over het eten: wie heeft wat, nog opmerkingen/wensen om rekening mee te houden? Al met al een zeer geslaagde bijeenkomst met enkele kritische noten.
Was heel goed verzorg. Mooie locatie, goede kwaliteit. Zeer geslaagd feest.
Wij hebben het contact en de samenwerking met de Maaspoort als erg prettig ervaren.
Voor onze buitenlandse agenten hebben we een 2 daagse training georganiseerd, de gasten verbleven in het Theater hotel en konden gebruik maken van een van de meetingrooms bij de Maaspoort, dit was een uitstekende ruimte waarin alles mogelijk was, tevens konden we gebruik maken van een arrangement waardoor we lunch en diner samen konden pakken, de lunch was bij de Luif en het diner bij Cabillaud. Doordat het allemaal in hetzelfde gebouw was, was dit een fijne ervaring voor onze gasten en konden we onze tijd voor de training maximaal besteden. Nogmaals dank aan het hele team van de Maaspoort en het Theater hotel.
Dinsdag 2 april hadden we onze studiedag in de Maaspoort. Het liep vanaf het allereerste begin op rolletjes en we hebben ontzettend veel complimenten gehad over de dag: de locatie, de inhoud van de studiedag, de sprekers, het overheerlijke eten en drinken: echt super! Een grote dankjewel aan iedereen bij de Maaspoort die ervoor gezorgd heeft dat wij een hele fijne dag hebben gehad.
Op Koningsdag hadden wij een feestelijke bijeenkomst voor alle gedecoreerden uit de gemeente Venlo in de Maaspoort georganiseerd. Fijne gesprekken vooraf gehad met de eventmanager Veronique, zij dacht goed mee en zij gaf goede tips. De dag zelf was perfect georganiseerd, alleen maar complimenten. Goed en aardig personeel, iedereen dacht mee. Niets was teveel gevraagd. Voor volgend jaar alweer de datum gereserveerd. Bedankt aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft, het was echt geweldig.
Een fijne vergarderlocatie. Geen omgevingsgeluiden en ideale parkeervoorzieningen. Bij technische vragen voor geluid/beeld werden we heel goed geholpen.
Samen met de gemeente Venlo en de onderwijsinstellingen organiseerden we voor het eerst een introductiefestival voor ruim 1.600 nieuwe studenten. Tijdens het festival in verschillende zalen en foyers presenteerden lokale cultuur- en sportinstellingen zich in een echte festivalsetting. Alle deelnemers waren erg te spreken over de accommodatie en de begeleiding vanuit de Maaspoort. Er werd meegedacht en snel gehandeld zodat alles op rolletjes verliep. Dank!
Voor ons herdenkingsconcert in de St. Martinusbasiliek hadden we de ticketverkoop via Maaspoort geregeld. Dat scheelde ons een heleboel werk en bovendien werd daarmee ook een stuk pr verzorgd. Het concert stond in het programma op de website vermeld en bovendien ontvangen bezoekers van Maaspoort mails met het programma. We zijn heel tevreden met deze mogelijkheid die Maaspoort biedt en de samenwerking met Maaspoort is heel prettig verlopen.
Ik blijf bij mijn stelling dat de belastingbetalende Inwoner van Venlo een veel te hoge prijs moet betalen om een evenement in zijn/haar "eigen" theater. Kijk een professioneel commercieel gezelschap van "buiten" ok. De ontvangst in het theater was goed en hartelijk. Het ons toegewezen personeel was enthousiast, gastvrij, behulpzaam en professioneel. Zowel de opbouw/afbouw, de generale én de show verliepen rimpelloos. Wij zullen iedereen en elke organisatie die voldoende draagkrachtig is van harte aanbevelen hun evenementen bij De Maaspoort onder te brengen. Oproep ! Help de kleinere amateurgezelschappen een een mooi podium !
Voor de PCA bodybuilding wedstrijden gebruiken we met heel veel plezier de Frans B. Zaal. Héél mooi theater en vooral enorm behulpzame technische mensen die met vakkundigheid en plezier helpen en te hulp schieten bij letterlijk alles. Allemaal onder goede banen geleid door Michelle die alles tip top heeft voorzien en ook bereikbaar blijft de gehele dag om te assisteren waar nodig. We zijn bijzonder tevreden van De Maaspoort!
Voor ons bedrijf heb ik voor het eerst een conferentie moeten organiseren voor ruim 50 personen. De medewerkers van de Maaspoort waren zeer behulpzaam en dachten goed met ons mee.
Perfecte bijeenkomst. Eigenlijk een 10 waard maar dan blijft er niks te verbeteren over! En we moeten toch altijd scherp blijven, nietwaar? Ik verheug me alweer op de volgende happening.
We hebben de samenwerking in de aanloop naar het evenement maar ook zeker op de dag zelf als zeer prettig ervaren. In de voorbereiding naar het evenement werd er goed meegedacht en niks was teveel gevraagd. We zijn blij dat Maaspoort zoveel verschillende zalen heeft, hierdoor kunnen wij alles voor dit evenement bij jullie faciliteren. Fijn hoe er vanuit jullie tijdens het festival meegedacht werd bij het oplossen van last minute probleempjes. Bedankt voor de prettige samenwerking! We kijken tevreden terug naar een geslaagd Klankkleur festival.
Prima locatie om bijeenkomsten te organiseren. Alles was tip-top geregeld, van koffie met vlaai tot bewegwijzering.
Onze eventmanagers
Onze klanten
Ik help graag bij het organiseren van een inspirerend congres of bijzondere bijeenkomst. Stel hieronder uw vraag en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Veronique Haenen - Schmitz
Ik ben een verbinder en bruggenbouwer en denk graag met je mee in oplossingen. Laat hieronder je vraag achter en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Eef den Dekker
Ik help graag bij het organiseren van een prachtig feest, indrukwekkende uitvoering of inspirerende vergadering. Stel hieronder uw vraag en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Michelle Jaspers
Ik help graag bij vragen over onze businessclub en sponsoring. Stel hieronder uw vraag en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Veronique Haenen - Schmitz
Ik help graag bij vragen over onze theaterarrangementen. Stel hieronder uw vraag en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Michelle Jaspers
Ik help graag bij vragen over het organiseren van een uitvaart. Stel hieronder uw vraag en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Veronique Haenen - Schmitz
Neem contact op met onze eventmanagers of bel direct naar 077 320 72 19.
Neem contact op met onze eventmanagers of bel direct naar 077 320 72 19.
Neem contact op met onze eventmanagers of bel direct naar 077 320 72 19.
Neem contact op met onze eventmanagers of bel direct naar 077 320 72 19.
Neem contact op met onze eventmanagers of bel direct naar 077 320 72 19.
Heeft u vragen of wilt u een eventmanager spreken? Bel dan 077 320 72 19.