Het lijkt er op dat u deze website in privé-modus bekijkt. Hierdoor kunnen bepaalde functionaliteiten niet juist werken. Om te kunnen boeken bezoekt u de website in de normale modus.
Hela zaal onze grootste en kleurrijkste zaal contact opnemen
Frans Boermans zaal alles is mogelijk in deze multifunctionele zaal contact opnemen
Piet Kingma zaal een intieme zaal met een vleugje theater contact opnemen
VIP foyer exclusieve ruimte met privé-dakterras contact opnemen
Willy Caron foyer het mooiste panorama-uitzicht van Nederland contact opnemen
Première zaal boardroom ambiance in het theater contact opnemen
LEES MEER

Valkuilen bij het zoeken van een vergaderlocatie #2

Komende weken lichten we iedere week een valkuil uit waar jij zeker niet in moet stappen wanneer je een vergaderlocatie zoekt. Deze week: een slechte bereikbaarheid! meer informatie
LEES MEER

Vier manieren hoe je AI kunt gebruiken tijdens vergaderingen

Een belangrijke vergadertrend is het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI). Het is op verschillende manieren in te zetten om een vergadering effectiever in te richten. meer informatie
LEES MEER

Valkuilen bij het zoeken van een vergaderlocatie #1

Komende weken lichten we iedere week een valkuil uit waar jij zeker niet in moet stappen wanneer je een vergaderlocatie zoekt. Deze week de eerste: een gebrek aan sfeer! meer informatie
LEES MEER

Een beter klimaat en een duurzame wereld

Maaspoort vindt duurzaamheid belangrijk, daarom zijn we één van de acht koplopers binnen de Zero Waste Expeditie Cultuur, een landelijk initiatief van Rijkswaterstaat, uitgevoerd door DPM |... meer informatie
LEES MEER

Verbeter je vergaderingen

Vergaderen op een andere locatie kan verschillende voordelen opleveren voor je bedrijf. Ben je nog op zoek naar een inspirerende vergaderlocatie? Maaspoort biedt verschillende opties. Voordelen van... meer informatie
LEES MEER

Een inclusief welkom bij Maaspoort

Bij Maaspoort streven we ernaar dat iedereen kan genieten van onze evenementen, ongeacht hun zintuiglijke ervaring. We zetten ons in om evenementen voor iedereen toegankelijk te maken, zodat we... meer informatie
LEES MEER

Eventtrends van 2023

De eventtrends van 2023, neem ons eens mee…Veronique Haenen-Schmitz: "Een trend die ik in 2022 al opmerkte is dat de programma’s korter worden. Uit onderzoek blijkt dat mensen zich maar... meer informatie
LEES MEER

Blink uit met je congrestival!

De vakantieperiode is aangebroken! Afgelopen zaterdag was het zwarte zaterdag dus trekken we er massaal op uit. Maar voor degenen die thuis blijven, zijn er ook genoeg festivals om te bezoeken. En... meer informatie
LEES MEER

Even denken…

Zit je vast in een bepaald proces? Kom je niet tot de perfecte oplossing voor je probleem? Wil je met collega’s sparren om nieuwe ideeën op te doen? Dan is het tijd om een brainstormsessie in te... meer informatie

Jenny Holleman - VieCuri Medisch Centrum

VieCuri heeft met De Maaspoort en Fortissimo een geweldig sinterklaasfeest voor de kinderen van onze medewerkers georganiseerd. Dank aan De Maaspoort voor de soepele organisatie, het meedenken en meehelpen. Dank aan Fortissimo voor een prachtige beleving!

Marleen van der Donk - Gilde Opleidingen

De samenwerking met de Maaspoort verliep soepel. Er werd meegedacht, ze waren flexibel en behulpzaam. Een zeer geslaagd evenement op een sfeervolle locatie. Na afloop van de voorstelling een borrel met alle genodigden op het podium is een unieke ervaring en een hele mooie toevoeging aan de beleving van het evenement.

Eric Lamers - Co. de Cultuurontwikkelaar

Buiten dat Theater de Maaspoort een mooi theater met boeiend programmering is bieden ze ook een perfecte vergaderlocatie. Zoals het teamoverleg van de afdeling Talentontwikkeling van onze organisatie. Alles tip top verzorgd, zowel in het boekingsproces als de ruimte en faciliteiten.

Roel Faassen - Invite Jobs

Als invite Jobs zijn we lid van Theater en zaken bij de Maaspoort en zijn we als organisatie lokaal betrokken, om dit te bekrachtigen kijken wij naar onze partners en leveranciers waar we mee verbonden zijn. Zo kwam intern het initiatief om een Linkedin training te volgen via Marjolein Bongers van House of Social media uit Venlo. Wij zochten een inspirerende locatie met alle faciliteiten, zo kwamen wij bij de Maaspoort uit. Mooi ontvangst met naambord en route Persoonlijk ontvangst / boeking/ begeleiding van Eef den Dekker Goede zaal en faciliteiten Goed verzorgde lunch bij Luif. aanrader en tot de volgende meeting!

Jelle Truijen - Stichting Musical Stella Duce

Het Kerst Gala van Stichting Musical Stella Duce stond dit jaar op 16 en 17 december weer in het theater. Met 220 deelnemers, docenten en alle vrijwilligers van Stella Duce hebben we weer geweldige dagen gehad in het theater. Dank Veronique, Johan en Erik voor de goede zorgen.

Peter Titulaer - Ronde tafel 94

Zaterdag 16 dec hebben we met een groep van 29 man vanuit de Ronde Tafel 94 Venlo een geweldige avond gehad bij Cabillaud. Het eten was heerlijk en zeer goed op smaak, de wijnen lekker en het feest na het diner super. Bedankt voor de goede service, het heerlijke eten en de gezellige avond!

Har Zwart - Koninklijk Philharmonisch Gezelschap Venlo

Samen met Michelle Jaspers (Maaspoort) een gezamenlijk concert van 2 harmonieën georganiseerd, Caecilia Blerick en Koninklijk Philharmonisch Gezelschap Venlo. Mijn ervaringen zijn zeer positief, zeker door de inspanningen en meedenken van Michelle Jaspers. Alle afspraken zijn zonder problemen nagekomen en uitgevoerd. Hierdoor kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde avond, die zeker voor herhaling vatbaar is. De horeca tijdens de afterparty kan wat beter, met name het ophalen van lege glazen . Hierdoor ontstond in de foyer een wat rommelig geheel. Verder pprima hoor.

René Oostdam - René Product

Als vorige jaren zijn wij als niet bestaand gezelschap De Zeve Hemele zeer tevreden over de soepele samenwerking met (medewerkers, technici van) de Theater De Maaspoort. Een minpuntje betreft het niet op plaats / stoel kunnen reserveren in de Piet Kingmazaal. Wenselijk zou zijn dat ook in deze zaal bij aanvang van de pauze een voorgordijn dichtgeschoven kan worden, zodat gedurende de pauze 'changeren zonder inkijk' mogelijk wordt.

Tren Braat - Invite Jobs

We kregen de unieke kans om onze kick-off van het nieuwe jaar te doen in de artiestenlounge van de Maaspoort. Tof om hier eens geweest te zijn! Ruimte was helaas wel (te) rumoerig op sommige momenten door geluid vanaf het podium, wat de presentatie verstoorde. Voor dat laatste is de ruimte dan ook niet bedoeld. Hospitality was verder super. Aansluitend lekker gegeten, was goed. Voor de 9+ had er aan tafel gecommuniceerd kunnen worden over het eten: wie heeft wat, nog opmerkingen/wensen om rekening mee te houden? Al met al een zeer geslaagde bijeenkomst met enkele kritische noten.

Maud van Vegchel - Thuiszorg Helpende Hand

Was heel goed verzorg. Mooie locatie, goede kwaliteit. Zeer geslaagd feest.

Aletta Smit - Project Nieuwe Helden

Wij hebben het contact en de samenwerking met de Maaspoort als erg prettig ervaren.

Jacqueline Dolders - IHI HAUZER TECHNO COATING BV

Voor onze buitenlandse agenten hebben we een 2 daagse training georganiseerd, de gasten verbleven in het Theater hotel en konden gebruik maken van een van de meetingrooms bij de Maaspoort, dit was een uitstekende ruimte waarin alles mogelijk was, tevens konden we gebruik maken van een arrangement waardoor we lunch en diner samen konden pakken, de lunch was bij de Luif en het diner bij Cabillaud. Doordat het allemaal in hetzelfde gebouw was, was dit een fijne ervaring voor onze gasten en konden we onze tijd voor de training maximaal besteden. Nogmaals dank aan het hele team van de Maaspoort en het Theater hotel.

Danny Salmans - JPO

Anja Cox - Vitus Zuid

Dinsdag 2 april hadden we onze studiedag in de Maaspoort. Het liep vanaf het allereerste begin op rolletjes en we hebben ontzettend veel complimenten gehad over de dag: de locatie, de inhoud van de studiedag, de sprekers, het overheerlijke eten en drinken: echt super! Een grote dankjewel aan iedereen bij de Maaspoort die ervoor gezorgd heeft dat wij een hele fijne dag hebben gehad.

Linda Verheijen - Gemeente Venlo

Op Koningsdag hadden wij een feestelijke bijeenkomst voor alle gedecoreerden uit de gemeente Venlo in de Maaspoort georganiseerd. Fijne gesprekken vooraf gehad met de eventmanager Veronique, zij dacht goed mee en zij gaf goede tips. De dag zelf was perfect georganiseerd, alleen maar complimenten. Goed en aardig personeel, iedereen dacht mee. Niets was teveel gevraagd. Voor volgend jaar alweer de datum gereserveerd. Bedankt aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft, het was echt geweldig.

Lotte Selen - Hands on ICT

Een fijne vergarderlocatie. Geen omgevingsgeluiden en ideale parkeervoorzieningen. Bij technische vragen voor geluid/beeld werden we heel goed geholpen.

Marcel Tabbers - Venlo Partners

Samen met de gemeente Venlo en de onderwijsinstellingen organiseerden we voor het eerst een introductiefestival voor ruim 1.600 nieuwe studenten. Tijdens het festival in verschillende zalen en foyers presenteerden lokale cultuur- en sportinstellingen zich in een echte festivalsetting. Alle deelnemers waren erg te spreken over de accommodatie en de begeleiding vanuit de Maaspoort. Er werd meegedacht en snel gehandeld zodat alles op rolletjes verliep. Dank!

Annemarie Faassen - Gemengde zangvereniging Vivente

Voor ons herdenkingsconcert in de St. Martinusbasiliek hadden we de ticketverkoop via Maaspoort geregeld. Dat scheelde ons een heleboel werk en bovendien werd daarmee ook een stuk pr verzorgd. Het concert stond in het programma op de website vermeld en bovendien ontvangen bezoekers van Maaspoort mails met het programma. We zijn heel tevreden met deze mogelijkheid die Maaspoort biedt en de samenwerking met Maaspoort is heel prettig verlopen.

Wim Marcelissen - Theaterkoor VOG

Ik blijf bij mijn stelling dat de belastingbetalende Inwoner van Venlo een veel te hoge prijs moet betalen om een evenement in zijn/haar "eigen" theater. Kijk een professioneel commercieel gezelschap van "buiten" ok. De ontvangst in het theater was goed en hartelijk. Het ons toegewezen personeel was enthousiast, gastvrij, behulpzaam en professioneel. Zowel de opbouw/afbouw, de generale én de show verliepen rimpelloos. Wij zullen iedereen en elke organisatie die voldoende draagkrachtig is van harte aanbevelen hun evenementen bij De Maaspoort onder te brengen. Oproep ! Help de kleinere amateurgezelschappen een een mooi podium !

Tim Sturbaut - PCA

Voor de PCA bodybuilding wedstrijden gebruiken we met heel veel plezier de Frans B. Zaal. Héél mooi theater en vooral enorm behulpzame technische mensen die met vakkundigheid en plezier helpen en te hulp schieten bij letterlijk alles. Allemaal onder goede banen geleid door Michelle die alles tip top heeft voorzien en ook bereikbaar blijft de gehele dag om te assisteren waar nodig. We zijn bijzonder tevreden van De Maaspoort!

Sarah Berden - Anritsu

Voor ons bedrijf heb ik voor het eerst een conferentie moeten organiseren voor ruim 50 personen. De medewerkers van de Maaspoort waren zeer behulpzaam en dachten goed met ons mee.

Gerardine Schreurs - Ondernemend Venlo

Perfecte bijeenkomst. Eigenlijk een 10 waard maar dan blijft er niks te verbeteren over! En we moeten toch altijd scherp blijven, nietwaar? Ik verheug me alweer op de volgende happening.

Maartje Maessen - Stichting Klankkleur Limburg

We hebben de samenwerking in de aanloop naar het evenement maar ook zeker op de dag zelf als zeer prettig ervaren. In de voorbereiding naar het evenement werd er goed meegedacht en niks was teveel gevraagd. We zijn blij dat Maaspoort zoveel verschillende zalen heeft, hierdoor kunnen wij alles voor dit evenement bij jullie faciliteren. Fijn hoe er vanuit jullie tijdens het festival meegedacht werd bij het oplossen van last minute probleempjes. Bedankt voor de prettige samenwerking! We kijken tevreden terug naar een geslaagd Klankkleur festival.

Onze eventmanagers

Eef den Dekker
Veronique Haenen – Schmitz
Michelle Jaspers

Onze klanten

Inloggen

Nog geen account?